Tuesday, March 2, 2010

Syukur pada ALLAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera..selepas apa yang berlaku pada diri saya..saya menyerahkan segalanya pada ALLAH..apa pun yang akan berlaku saya redha untuk melaluinya nanti..kepada mereka yang membaca blog saya..saya pasrah,redha dan akur pada apa sahaja pendapat anda tentang tulisan saya..bagi yang memahami dan faham akan situasi ini maka saya berterima kasih yang teramat sangat..bagi yang kurang faham dan masih ragu-ragu itu adalah kefahaman masing-masing..saya tak berhak untuk memaksa..setidak-tidaknya saya menyataka kekesalan saya terhadap apa yang berlaku..kalau ada yang tertanya-tanya kenapa dan apa yang berlaku sebenarnya..tulus saya katakan saya tak dapat untuk memberitahu yang sebenarnya kerana saya telah bersumpah untuk tidak memperkatakan dan memberi hujahan balas terhadap segala tuduhan dan cemuhan yang diberikan pada saya..maka saya serahkan semuanya pada ALLAH sahaja..dan hanya itulah yang termampu oleh saya lakukan..kalau ada terdetik dihati pembaca...poyolah yb ni..kalau dah salah cakap ja la..tak payah nak berdalih..ya saya mengaku dan terima yang apa yang terjadi adalah salah dan silap saya..saya ingin nyatakan disini bahawa setiap manusia yakni hamba ALLAH itu sentiasa melakukan kesalahan tak kira kecik,besaq atau macammana sekalipun..tapi setiap yang bersalah itu perlu memohon keampunan kepada ALLAh..jangan kita lari dari ALLAH..kita kena percaya bahawa ALLAH itu maha BERKUASA..saya harap semua yang mengenali saya faham dan mengerti apa yang saya cakapkan..sesungguhnya saya akan menjadi seperti apa yang sahabat,kawan dan pembaca yang mengenali saya fikirkan..kalua fikir saya ni jahat maka saya akan sentiasa jahat dimata dan hati mereka..kalau fikirkan saya ni baik maka saya akan sentiasa baik di mata dan hati mereka..jadi saya tak kisah sangat apa yang nak difirkan oleh meraka..yang penting pada saat ini ialah kecintaan,ketaqwaan dan keimanan saya pada ALLAH..biarlah apa pun yang terjadi saya tetap begitu..kerana ALLAH itu maha pengasih lagi maha penyayang..

No comments:

Post a Comment