Saturday, March 13, 2010

Cuti Sekolah telah tiba...


Mulai esok bermulah cuti sekolah. Bila dah cuti sekolah maka banyakla pulak kenduri kahwin yang diadakan. bagi aku plak, dari mula cuti iaitu hari sabtu 13 mac 2010 ni dah start kenduri.Semuanya kenduri kawan-kawan dan adik beradik aku. Kenduri adik beradik ni teruk la sikit sebab kena tolong tuan rumah dalam menyiapkan kenduri. Macam-macam yang ada di rumah kenduri. Aku rasa kenduri ni sebenarnya adalah satu cara kita nak bermasyarakat dengan orang disekeliling kita. Masa kenduri rumah kawan-kawan aku, lagila seronok sebabnya bleh jumpa kawan-kawan. Iklas bagi aku waktu pi kenduri rumah kawan-kawan dan tengok depa naik pelamin aku rasa seronok sangat sebab depa dah mendirikan rumah tangga. Bila berkumpul dengan kawan-kawan aku rasa seronok sebab dah lama x jumpa sebab masing-masing dah keja. Macam-macam story keluar waktu dok kat rumah kenduri.Inilah satu nikmat yang tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata...hehehe

No comments:

Post a Comment