Wednesday, March 24, 2010

Hari yang Menyedihkan….

Dah lama aku tak update blog aku ni…tak sempat..lagi plak line internet kat rumah aku ni tak brapa nak elok dua tiga hari ni…waktu aku tengah keja tadi dalam kul 8.30pg aku dikejutkan dengan satu kemalangan yang menimpa adik aku. Adik aku xcident kat hulu Selangor. Teruk gila kerata dia. Bayangkan besi penghadang jalan masuk dalam keta dan belah dua keta tu. Kalau ada orang perasan keta myvi yang aku bawak masa kat kolej dulu. Kak aku n Abg Ipaq aku yang kat kedah terus p KL n Kak Aku n Abg Ipaq aku yang kat puchong pun terus p sana. Semua ahli keluarga aku yang ada kat sana terus g kat adik aku. Selepas kejadian t uterus adik aku di bawak balik ke rumah aku kat kedah. Aku yang tenagh keja ni amik cuti n balik rumah g tengao adik aku. Alhamdulillah, aku syukur tak terhingga kerana adik aku selamat, takdak apa kecederaan,
ALLAH telah menyelamatkan adik aku. Ni aku bagi sekali gambaq-gambaq kejadian itu. 






1 comment: