Sunday, January 16, 2011

DAULAT TUANKU...DAULAT TUANKU...DAULAT TUANKU...

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Marilah kita sama-sama merafakkan kesyukuran kepada ALLAH S.W.T diatas limpah dan kurnianya kerana masih memberi peluang pada kita untu terus hidup dan menghirup udara yang nyaman ini. Sebagai manusia dan hamba ALLAH S.W.T saya amat bersyukur kehadrat ilahi kerana saya dilahirkan dan dibesarkan di negeri kedah. Di kesempatan ini juga saya ingin menyatakan taat setia saya kepada pemerintah tertinggi negeri kedah iaitu Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Al-Sultan Almu'tasimu Billahi Muhibbudin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah ibni Almarhum Sultan Badlishah. Daulat Tuanku!!!...Daulat Tuanku!!!...Daulat Tuanku!!!...bersempena dengan hari keputeraan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Al-Sultan Almu'tasimu Billahi Muhibbudin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah ibni Almarhum Sultan Badlishah. Sesungguhnya saya yakin dan percaya bahawa seluruh rakyat di negeri kedah ini menyatakan lafaz taat setia yang sama. Saya juga berkeyakinan bahawa seluruh rakyat di bawah pemerintahan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Al-Sultan Almu'tasimu Billahi Muhibbudin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah ibni Almarhum Sultan Badlishah sentiasa mendoakan kesejahteraan Tuanku. Saya juga berkeyakinan bahawa seluruh rakyat berbangga dan bersyukur berada dibawah pemerintahan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Al-Sultan Almu'tasimu Billahi Muhibbudin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah ibni Almarhum Sultan Badlishah dan dibantu oleh Kerajaan Negeri Kedah yang diketuai oleh YAB Dato’ Seri Ust Azizan bin Abd Razak, Menteri Besar Negeri Kedah dan seluruh pentadbiran Kerajaan Negeri.

DAULAT TUANKU!!! DAULAT TUANKU!!! DAULAT TUANKU!!!

No comments:

Post a Comment